Als jouw vraag er niet bijstaat, kan je voor meer informatie contact opnemen via mail, telefoon of whats-app.

Wat doet een organizer?

Een organizer is geen opruimhulp die bij je thuis de boel komt opruimen. Als we dat zouden doen is je huis wel netjes, maar je probleem niet opgelost. Kijk eens naar deze filmpjes om een beter idee te krijgen wat een organizer doet en voor je kan betekenen. Natuurlijk help ik je mee met opruimen en sjouwen, maar vooral help ik je om zelf weer de controle te krijgen.

Heb ik een organizer nodig?

Er zijn veel verschillende redenen waarom iemand een organizer zou kunnen inhuren. Het kan zijn dat je moeite hebt je huis of je financiën op orde te houden, maar denk ook eens aan iemand die steeds overal te laat is of als het maar niet lukt om een goede planning te maken.
Misschien heb je moeite met overzicht houden door AD(H)D, ASS of een andere beperkende factor. Bespreek rustig eens met me wat het is dat je mist, of nodig hebt om de grip weer terug te krijgen.

Kan ik een organizer ook inhuren voor een project of verhuizing?

Ja dat kan. Soms heb je gewoon extra handen en hulp nodig zoals bij een groot project waar je tegenop ziet, zoals misschien een zolder leegruimen voor een verbouwing, of spullen uitzoeken omdat je gaat verhuizen naar een kleiner huis en niet alles mee kan. Maar ook bij het uitzoeken van spullen met grote emotionele lading na een sterfgeval kan een organizer helpen. 

Wat als ik niet goed durf?

Vraag jezelf eens af waarom je niet durft. Denk je misschien dat jouw huis het ergste is dat ik ooit heb gezien? Schaam je je voor jouw situatie? Maak je geen zorgen. Ik kom bij veel verschillende mensen in veel verschillende situaties over de vloer. Ik schrik nergens van en oordeel niet. Er is meestal een hele goede reden waardoor mensen mijn hulp nodig hebben.

Staat er reclame op je auto?

Nee er staat geen reclame op mijn auto. Ik kom geheel “anoniem” bij je thuis. 

Heb ik nog wel controle over wat er gebeurt?

Ja, jij hebt alle controle. Ik besluit niets voor jou. Wel kijken we samen kritisch naar de keuzes die je maakt en de prioriteiten die je stelt. Uiteindelijke bepaal je zelf op welke manier en in welk tempo je jouw gewenste situatie bereikt.

Moet ik al mijn spullen weggooien?

Nee, zeker niet. Je zal je verbazen over alles wat je kan houden als het op een handige manier wordt opgeborgen. Als er toch iets weg gaat dan bepaal je zelf wat er weg mag en alleen als jij daar aan toe bent.

Ik heb niet genoeg financiële ruimte om een organizer te betalen, wat nu?

Een organizer inhuren hoeft niet duur te zijn. Vraag mij naar de mogelijkheden en geef duidelijk je budget aan. Als je in aanmerking komt voor een WMO-indicatie dan kan je een vergoeding van de gemeente krijgen. Het WMO-loket in jouw gemeente kan je hier meer over vertellen. Ook betaling uit een PGB is mogelijk.

Ik heb een klacht, hoe kan ik die indienen?

Dat is vervelend om te horen. Graag hoor ik je klacht, waarschijnlijk komen we wel tot een oplossing. Als we er niet onderling uit kunnen komen dan kan je hier het klachtenformulier en de klachtenprocedure vinden.

Aan welke kwaliteitseisen voldoe je?

Als lid van de NBPO voldoe ik aan de eisen die deze beroepsvereniging aan haar leden stelt. Tevens ben ik Senior Professional Organizer, geregistreerd MRPO en ben ik in bezit van het KIWA keurmerk niveau 6.

Hoe kan ik contact met je opnemen?

Je kunt contact met mij opnemen via de telefoon: 06-16 206 591, maar ik kan niet altijd direct opnemen. Als je me een whatsapp-bericht stuurt of via info@degraaforganizing.nl een e-mail stuurt zal ik reageren zodra ik in de gelegenheid ben.

Theme: Overlay by Kaira
Copyright Tessa de Graaf